Hazaköltözés
🇺🇸 Hazatelepülés az USA-ból vagy Kanadából Magyarországra
Költözz haza biztonságosan, egyszerűen – mi levesszük a válladról a szállítás és vámkezelés terhét!
Ha Amerikából vagy Kanadából költöznél vissza Magyarországra és szeretnéd, hogy a személyes tárgyaid biztonságban, vámkezelve és időben megérkezzenek, jó helyen jársz!
Több száz sikeres költöztetés, 20+ év tapasztalat, személyes ügyfélkapcsolat és teljes körű ügyintézés vár nálunk.
👉 Kizárólag konténeres szállítással dolgozunk – ez a legbiztonságosabb és legköltséghatékonyabb megoldás, ha sok vagy nagyobb értékű ingóságot szeretnél hazaszállítani.
Miért válassz minket?
- Megbízható, gyors és profi ügyintézés – a kapcsolattartás végig személyes és gördülékeny.
- Vámkezelés és papírmunka – intézzük helyetted, neked csak a szükséges dokumentumokat kell biztosítanod.
- Teljes körű tájékoztatás – pontosan elmondjuk, mire lesz szükség a vámmentességhez.
- Elérhető ügyfélszolgálat – telefonon, e-mailen és akár személyesen is egyeztethetsz velünk.
- Tárolási lehetőség Magyarországon – ha a csomagot nem tudod azonnal átvenni.
- Biztosítási lehetőség – értékalapú védelem a tengeri szállítás idejére.
- Rendszeres konténerindulás – ahogy megtelik indul, így nem kell hónapokat várnod.
Kérdésed van?
📩 Írj e-mailt vagy 📞 hívj minket – gyorsan válaszolunk, minden lépésnél számíthatsz ránk.
Iroda
+36 70 777 7919
Kérdés esetén keressen bizalommal telefonon, vagy küldjön e-mail a lenti űrlap segítségével.
WhatsAppon és Viberen is elérhetők vagyunk.
Fontos tudnivalók
• Vámmentesség feltétele: Legalább 12 hónapot meghaladó amerikai életvitelszerű tartózkodás, a tárgyaknak pedig min. 6 hónapja a tulajdonodban kell lenniük.
• Vámkezelés helye: Magyarországon
• Csomagolás: Ajánlott a nagyobb bútorokat lapraszerelni, a törékeny tárgyakat buborékfóliával védeni, a tárgyak éleit élvédővel ellátni.
• Tárolás: Magyarországon: 5 napig ingyenes, utána tárolási díj.
• Biztosítás: Igény szerint értékalapú szállítási biztosítást is intézünk.
Hogyan működik a hazatelepülés?
Kapcsolatfelvétel
Lépj velünk kapcsolatba e-mailben vagy telefonon.
Dokumentumok egyeztetése
Segítünk összeállítani, mire lesz szükség (pl. útlevél, közüzemi számlák, repülőjegy, adókártya, lakcímkártya stb.).
Csomaglista készítése
Magyar és angol nyelvű lista minden dobozról (monogram, sorszám, tartalom).
Csomag eljuttatása
A csomagokat a New Jersey-i telephelyünkre kell eljuttatni de igény szerint segítünk a beszállításban.
Szállítás és vámkezelés
Az export vámkezelés után a konténer elindul az import vámügyintézés Magyarországon történik.
Kézbesítés vagy átvétel
Telephelyi átvétel vagy megszervezzük a házhoz szállítást
Gyakori kérdések – hazatelepülőknek
• Külföldi szolgálatból jövök haza. Elég a kiküldetési parancs?
Igen, katonai vagy külügyi szolgálat esetén a hivatalos kiküldetési papírok elegendőek a vámmentességhez.
• Mikor indulnak a konténerek?
Amikor megtelnek – a pontos időpontról mindig egyeztetünk, és időben tájékoztatunk.
• Mennyi ideig él a vámmentességem?
Az első vámkezeléstől számítva 12 hónapon belül akár több részletben is behozhatók az ingóságok.
• Mit kell a dobozokra írni?
Monogram, sorszám, tartalom – minden doboz legyen egyértelműen jelölve, és szerepeljen a csomaglistában.
• Mi történik, ha nem tudom időben beszerezni a dokumentumokat?
Vám és áfa kerülhet felszámításra. Ezért is fontos, hogy időben tájékoztass minket, és segítünk mindenben.
• Mi történik, ha megsérül valami a szállítás alatt?
Ha biztosítást kötöttél, a sérülést dokumentálva be tudod jelenteni a biztosítónál.
• Elszállítjátok a csomagjaimat a magyarországi címemre?
Igen, kérésedre természetesen segítünk a csomagjaid házhozszállításában is.